Inginer Departament Ofertare

 

Candidatul Ideal

– Studii superioare profil construcții, program de studii – specializare Constructii Hidrotehnice, Civile sau Instalatii pentru Constructii
– Experienta in ofertarea lucrarilor de constructii
– Experienţă minim 3 ani pe o poziție similară, constituie avantaj
– Cunoștinte tehnice de construcții
– Utilizare bunã a programelor de intocmire devize si Autocad, MS Office, etc.
– Abilități de comunicare, capacitate de analiză și sinteză, spirit de echipă, atenție la detalii
– Limba engleza nivel mediu (nivel avansat reprezintă un avantaj)

 

Descrierea jobului

– Analizeaza documentele si datele de intrare (cererea de oferta, caietele de sarcini, proiectul, etc);
– Solicita clarificari cu privire la cererea de oferta;
– Participa la intocmirea ofertei;
– Elaboreaza documentatiile de eligibilitate pentru licitatii;
– Ofera suport tehnic departamentului de productie;
– Asigura Intocmirea listelor de cantitati;
– Asigura incadrarea materialelor si echipamentelor in normele de lucru
– Propune solutii pentru optimizarea solutiilor tehnice
– Colaboreaza cu toate departamentele pentru optimizarea ofertelor si a proiectelor;

Project Manager Craiova / Inginer Sef Santier

 

Candidatul Ideal

– Studii superioare în domeniul construcțiilor;
– minim 2 ani experiență în execuție;
– experiență în activitatea de executie rețele hidroedilitare
– limbi straine: limba engleza
– bune cunoștințe operare PC (Word, Excel);
– bune abilități de planificare, organizare, inițiativă;
– orientare spre rezultate și rezolvarea problemelor;
– atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză;
– responsabilitate și determinare;
– posesor permis categoria B.

 

Descrierea jobului

– să planifice și să organizeze activitățile din șantier:
– coordonarea echipelor de muncitori în șantier;
– urmărirea graficului de execuție;
– întocmirea necesarelor de materiale pentru santier;
– urmărirea și gestionarea livrărilor în șantier;
– întocmirea situațiilor zilnice, săptămânale și lunare: rapoarte, pontaje, situatii de lucrări, rapoarte de cheltuieli;
– participarea la sedintele de coordonare din santier;
– să respecte standardele interne de calitate;